Wstałam o 9:00! Sukces. Wczoraj zwlekłam się z łóżka dopiero o 13:00... O.o Była Martyna. Nie zrobiłyśmy zdjęć, bo nie chciało się nam wychodzić z domu. :D Słucham Three Days Grace. Za trzy godziny idę do parku. Matiś i Dżewelajna :3
Długo myślałam, jakie zdjęcia mogłabym wrzucić do dzisiejszej notki. No i jest. Kolejny miszmasz. Taki mini.
Idę się szykować powoli! :)
.jpg)


.jpg)



.jpg)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz